شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه سریتا 200 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

توضیحات

شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه سریتا با داشتن ترکیبات موثر مانند آرژنین، پانتنول، سدیم PCA و عصاره‌های گیاهی برای موهای کراتینه شده، رنگ شده، موهای خشک، آسیب دیده و دارای وز استفاده می‌شود. این محصول با شویندگی ملایم و مناسب به احیای ساقه مو با رطوبت رسانی موثر و افزایش نرمی ساقه‌های مو می‌پردازد. از طرفی این شامپو به ماندگاری ذرات کراتین بر روی ساقه مو کمک کرده و با قدرت رطوبت رسانی موثر، نرمی و لطافت بالایی را در مو ایجاد خواهد کرد.

برای شستن موهای کراتینه نباید از شامپو معمولی استفاده نمایید، زیرا باعث جدا شدن مواد کراتین از مو می‌شود. به همین منظور شما باید از شامپو فاقد سولفات که آسیب جدی به مو نمی‌زند، استفاده کنید. شامپو مناسب برای موهای کراتینه باید از پروتئین و اسید آمینه غنی شده باشد و از روغن‌های طبیعی، آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها عصاره‌های گیاهی نیز در ترکیبات خود بهره ببرد. به طور مثال آرگان موجود در این شامپوها سبب نرم کنندگی و محافظت مو می‌شود، ویتامین‌ها و آمینواسیدها نیز برای تقویت مو موثر هستند و کراتین روی مو را تقویت و بازسازی می‌کند.

اطلاعات بیشتر

برند

سریتا

عصاره
کارایی
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه سریتا 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

مقدار کافی از شامپو را روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصل را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی مو سر نگه داشته و سپس خوب آبکشی کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی