شامپو مو اویدرم مدل فری سولفات حجم 200 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

توضیحات

شامپو بدون سولفات اویدرم برای موهای چرب محصولی فوق‌العاده برای افرادی است به دنبال شامپوی روزانه بدون ایجاد خشکی در موی خود هستند. این محصول برند اویدرم فاقد سولفات است. سولفات ماده‌ی شیمیایی است که از آن به عنوان ماده پاک کننده در بسیاری از محصولات بهداشتی استفاده می‌شود.

در این شامپو موی چرب همانطور که از نامش پیداست دیگر از سولفات برای کف کردن و پاکسازی مو استفاده نمی‌شود و به همین دلیل با پاک کنندگی ملایم، موها پس از شستشو دچار خشکی نمی‌شوند. این محصول با پاکسازی موثر و تنظیم ترشح چربی به موهای چرب کمک میکند تا دیرتر چرب شوند.

اطلاعات بیشتر

برند
عصاره
کارایی
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو مو اویدرم مدل فری سولفات حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

قبل از مصرف بطری را تکان دهید. در حمام موهای خود را با آب ولرم خیس کنید و به مقدار مورد نیاز از شامپو اویدرم را به موهای خود بمالید مقدار مصرف شامپو باید به گونه باشد که کف آن تمام موهای شما از ریشه تا نوک را پوشش دهد. دو تا سه دقیقه سر خود را با شامپو اویدرم ماساژ دهید تا مواد غذایی موجود در شامپو به خورد ریشه مو ها برود. در ماساژ دادن موها با شامپو اویدرم باید توجه داشته باشید که از ناخن هایتان برای ماساژ سر استفاده نکند و فقط نوک انگشتان را به کار بگیرید. شستن مو با آب ولرم مایل به سرد تأثیر شامپو را افزایش می دهد.

Suggested products

محصولات پیشنهادی