بازگشت به محصولات
سرم جمع کننده منافذ باز پوست رویوال 15 میل Original price was: 544,100 تومان.Current price is: 479,100 تومان.

سرم آبرسان و مرطوب کننده پوست 02 درمالوگ 50 میل

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

458,000 تومان

Dermalog Moisturizing And Oxygenating Serum 50ml

تاریخ انقضا: 1405/02
مرطوب کننده و آبرسان عمقی پوست
بافتی سبک، فاقد چربی، جذب سریع
حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی (72 ساعت)
مناسب برای انواع پوست حتی پوست های چرب و مستعد جوش
حاوی آکواسیل، کلاژن، هیالورونیک اسید
روشن کننده و شفاف کننده پوست
کاهش علائم پیری پوست

توضیحات

سرم آبرسان و مرطوب کننده پوست درمالوگ ضمن آبرسانی عمیق، پوششی صاف به وجود آورده که تا 72 ساعت آن را مرطوب نگه می‌دارد. این سرم مرطوب کننده و آبرسان موجب رطوبت رسانی عمیق پوست می‌شود و از آن در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. این سرم بافتی سبک و فاقد چربی داشته که به سرعت جذب پوست می‌شود. حفظ رطوبت توسط این محصول بسیار بالا بوده و تا 72 ساعت رطوبت را در لایه عمقی پوست نگه می‌دارد. استفاده از این سرم برای انواع پوست حتی پوست‌های چرب و مستعد جوش نیز مناسب است و دارای خواص روشن کنندگی پوست صورت نیز است.

در ترکیبات این محصول کلاژن و هیالورونیک اسید نیز وجود دارد. هیالورونیک اسید با حفظ عوامل پوست مانند کلاژن و الاستین خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را افزایش می‌دهد و به کاهش چین و چروک و ترمیم بافت پوست کمک می‌نماید. کلاژن لازمه پوستی سالم و محکم است که در فیبروبلاست پوست انسان تولید می‎شود. افزایش سن و قرار گیری تحت امواج فرابنفش موجب کاهش کمیت و کیفیت کلاژن می‎گردد و از بین‌رفتن الاستیسیته پوست را به همراه دارد.

ترکیبات:

نیاسین آمید

نیاسین آمید یکی از انواع ویتامین‌های B3 است که به کنترل چربی پوست کمک کرده بدون اینکه موجب خشکی پوست شود. دیگر کاربرد نیاسین آمید که به آن نیکوتین آمید نیز گفته می‌شود تحریک کلاژن سازی در پوست است که از به وجود آمدن چین و چروک پیشگیری می‌کند.

توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به پوست در برابر آسیب‌های رادیکال آزاد کمک می‌کند، علائم پیری را کاهش می‌دهد و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند؛ این فرم از ویتامین اغلب در لوازم آرایشی استفاده می‌شود زیرا ماندگاری بیشتری دارد.

گلیسیرین

گلیسیرین (Glycerin) یک ترکیب شیمیایی است که از گلیسرول و اسید‌های چرب تشکیل شده و به عنوان یک ماده مرطوب کننده در این سرم به کار رفته که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث کاهش خطوط و چین‌های صورت می‌شود.

عصاره برگ مژکی

عصاره برگ مژکی (رامبوتان) به سبب برخورداری از ویتامین C، محرک خوبی برای کلاژن‌سازی بیشتر بدن است و می‌تواند با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، مانع چین و چروک آن شود و جوانی و شادابی پوست را حفظ کند.

هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما با بالا رفتن سن مقدار آن در پوست کاهش می‌یابد به همین دلیل یکی از ترکیبات عالی در این سرم است. این ترکیب جز موادی است که وارد اپیدرم می‌شود، آب را جذب می‌کند و به شدت آبرسانی پوست را فزونی می‌بخشد.

اطلاعات بیشتر

کارایی

آبرسان, حفظ رطوبت پوست, روشن کننده, شفاف کننده, ضد پیری, مرطوب کننده

نوع پوست

انواع پوست

حجم

50 میل

شرکت سازنده

ماه بانوی زیبای پارس

برند
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم آبرسان و مرطوب کننده پوست 02 درمالوگ 50 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

ابتدا سطح پوست را با یک شوینده مناسب تمیز و خشک کنید. سپس مقدار کافی از سرم را روی پوست به آرامی پخش کنید و ماساژ دهید. این عمل را دو نوبت در روز (صبح و شب) انجام دهید.

از این سرم می توانید برای زیر کرم نیز استفاده نمایید.

سرم آبرسان درمالوگ به سبب داشتن ماده آلانتوئین از خاصیت ضد التهاب برخوردار است. با این حال در صورت مشاهده علائم حساسیت یا آلرژی مانند قرمزی، سوزش و خارش روی پوست، مصرف سرم را متوقف نموده و با پزشک مشورت کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی