سرم ضد لک راکوتن 30 میلی لیتر

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

357,300 تومان

Racuten Depigmenting Serum 30 ml

ترکیبات: بتا آربوتین، رزورسینول، رتینیل پالمیتات، الیگوپپتید، نیاسین آمید، ویتامین سی

رفع تیرگی پوست و لک های ناشی از افزایش سن و عوامل محیطی

افزایش شفافیت و درخشندگی پوست

افزایش الاستیسیته پوست

دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی

توضیحات

سرم ضد لک و روشن کننده پوست راکوتن یک محصول موضعی برای رفع تیرگی پوست و لک‌های ناشی از افزایش سن و عوامل محیطی است. این سرم ضد لک برای انواع پوست با بافت فاقد چربی به تولید رسیده است و موجب افزایش شفافیت و درخشندگی پوست و افزایش الاستیسیته پوست می‌شود. این سرم در حجم 30 میلی لیتر با قدرت جذب بالا جهت جلوگیری از حس سنگینی و یا چسبندگی پوست به تولید رسیده است. از دیگر خواص این روشن کننده خاصیت آنتی اکسیدانی قوی آن است.

در ترکیبات سرم ضد لک راکوتن از بتا آربوتین، نیاسینامید، ویتامین E و ویتامین C نیز استفاده شده است. بتا آربوتین دارای خاصیت روشن کنندگی و لایه برداری است و اگر با ترکیباتی همچون آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین C همراه باشد می‌تواند اثر بهتری بر روی روشن شدن پوست بگذارد. این ماده در رفع لک‌های ناشی از سوختگی، آکنه و رفع چروک و پیری پوست موثر است. نیاسینامید دارای خاصیت روشن کنندگی است و در تنظیم چربی پوست موثر است. از این رو این سرم را برای استفاده انواع پوست مناسب می‌سازد. ویتامین E آنتی اکسیدانی قوی است و دارای خاصیت ضد رادیکال‌های آزاد و مرطوب کنندگی است. ویتامین C به عنوان یک روشن کننده و یکنواخت کننده رنگ پوست به کار می‌رود و تاثیر زیادی بر روشن شدن لک‌های پوستی دارد.

اطلاعات بیشتر

حجم

30 میلی لیتر

نوع پوست

انواع پوست

برند
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ضد لک راکوتن 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

سرم روشن کننده راکوتن را روزانه دو مرتبه (صبح ها و شب ها) به آرامی بر روی نقاط دارای لک های تیره به طور مستقیم مصرف نمایید.

سرم روشن کننده راکوتن را روزانه دو مرتبه (صبح ها و شب ها) به آرامی بر روی نقاط دارای لک های تیره به طور مستقیم مصرف نمایید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی