قرص جوشان ویتامین سی 1000 میلی گرم نیچرز پلنتی با طعم زعفران 20 عدد

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

69,800 تومان

Natures Plenty Vitamin C 1000 Mg 20 Effervescent Tabs

 

قرص جوشان ویتامین سی نیچرز پلنتی با طعم زعفران، کمک به سلامت پوست، مو و ناخن
تقویت کننده سیستم ایمنی
کمک به تولید کلاژن
افزایش رشد موها

توضیحات

قرص جوشان ویتامین سی نیچرز پلنتی حاوی دو عنصر مهم جهت حفظ سلامت بدن است. این قرص به صورت محلول در آب قابل استفاده بوده و نیازی به بلعیدن آن نیست. در نتیجه برای کودکان، بزرگسالان و نوجوانان نیز مناسب است.

ویتامین سی دارای فعالیت‌های آنتی اکسیدانی بوده و مکمل‌های حاوی آن می‌تواند نقش پیشگیرانه در برابر عفونت‌های ویروسی داشته باشد. این ویتامین تاثیر زیادی بر تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه فعالیت لنفوسیت‌های T دارد که سلول‌های بدن و فاگوسیت‌ها را برای مقابله با بیماری به کار می‌گیرند. از آن سو زینک نیز لنفوسیت‌های T را رشد داده و فعال می‌نماید. با ظهور اولین علائم بیماری، مصرف این ماده مغذی می‌تواند از ابتلا به ویروس‌های سرماخوردگی و تکثیر آن در مخاط بینی جلوگیری نماید.

 

خواص ویتامین ث جوشان 1000 نیچرز پلنتی

هر قرص ویتامین ث جوشان 1000 نیچرز پلنتی، تامین‌کننده 1000 میلی‌گرم ویتامین C برای بدن است. این میزان از ویتامین C می‌تواند به بهبود و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. مصرف ویتامین ث جوشان 1000 نیچرز پلنتی در ابتدای سرماخوردگی، علائم و شدت بیماری و طول مدت آن را کاهش می‌دهد.

از دیگر نقش‌های ویتامین C کمک به تولید کلاژن است. کلاژن در ساختار پوست، مفاصل و استخوان‌ها وجود دارد و مصرف ویتامین سی جوشان نیچرز پلنتی با تسریع روند ساخت کلاژن به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، تسهیل حرکت مفاصل و سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. این ویتامین در بهبود و ترمیم زخم‌ها و سلامت دیواره رگ‌های خونی نیز موثر است.

همچنین ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از بدن در برابر بسیاری از آسیب‌ها و بیماری‌ها محافظت می‌کند.

 

 

ویتامین ث جوشان 1000 نیچرز پلنتی برای روماتیسم

همانطور که پیش‌تر توضیح داده شد، ویتامین سی از طریق کمک به ساخت کلاژن می‌تواند در بهبود سلامت مفاصل و غضروف‌ها موثر باشد. همچنین ویتامین C با اثرات آنتی‌اکسیدانی به کاهش علائم بیماری در این افراد کمک می‌کند.

در این افراد توصیه می‌شود در کنار ویتامین C جوشان نیچرز پلنتی 1000 از مکمل کلاژن نوع 2 و هیالورونیک اسید نیز استفاده شود. این مکمل به انعطاف‌پذیری بیش‌تر مفاصل و کاهش درد هنگام حرکت کمک می‌کند. همچنین استفاده از مکمل غضروف‌ساز سلاردین نیچرز پلنتی در کاهش درد، التهاب، سفتی و سختی مفاصل و ترمیم غضروف‌ها به طور چشمگیری موثر است.

 

سایر ترکیبات ویتامین ث جوشان 1000 نیچرز پلنتی

در کنار ترکیبات اصلی و مواد موثره، ترکیباتی در نقش مواد جانبی (کمکی و غیر موثره) به ویتامین ث جوشان 1000 نیچرز پلنتی افزوده شده که شامل موارد زیر هستند:

سوکرالوز، سیتریک اسید، سدیم بی‌کربنات، پوویدون 30K، ال-لئوسین، آب خالص، طعم‌دهنده زعفران (توت فرنگی، پرتقال یا لیمو) و رنگ.

اطلاعات بیشتر

برند

نیچرز پلنتی

نوع محصول

قرص جوشان

تعداد در بسته

20 عدد

شرکت سازنده

لابراتوار پرارین پارس

طعم

زعفران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص جوشان ویتامین سی 1000 میلی گرم نیچرز پلنتی با طعم زعفران 20 عدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

روزی یک عدد قرص جوشان را در یک لیوان آب حل و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

  • مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی می‌بایست با مشورت پزشک باشد.

Suggested products

محصولات پیشنهادی