ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس 30 گرم

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

73,000 تومان

Vaginal moisturizing gel, Vagihil Barrage essence, 30 grams

 

واژیهیل باریج بهبود دهنده خشکی واژن و علائم ناشی از آتروفی واژن
کاهش دهنده التهاب، خارش و سوزش و پیشگیری از بروز آن
حاوی ویتامین E و دارای خاصیت آنتی اکسیدان
واژیهیل باریج حاوی عصاره گیاه رازک جهت بهبود خشکی
قابل استفاده به عنوان روان کننده حین نزدیکی

توضیحات

ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج یک فرآورده بهداشتی دارویی و مرطوب‌کننده طبیعی واژن است. این ژل کاملاً گیاهی است و مرطوب‌کننده طبیعی برای واژن محسوب می‌شود. یکی از کاربردهای مهم ژل مرطوب کننده واژیهیل باریج بهبود آثار ناشی از آتروفی واژن است.

منظور از آتروفی واژن، خشکی یا التهاب مربوط به دیواره واژن است که به دلیل کمبود هورمون استروژن است. کمبود استروژن باعث کاهش انعطاف‌پذیری و خشک‌شدن واژن می‌شود. آتروقی واژن امکان وقوع آن در هر سن و سالی امکان‌پذیر است؛ اما عموماً بعد از یائسگی اتفاق می‌افتد.

یائسگی بخشی از زندگی طبیعی بانوان که معمولاً بعد از دهه چهارم زندگی خود تجربه می‌کنند. سوزش، خشکی، خارش و مقاربت دردناک و عفونت‌های مکرر ادراری علائم ناشی از کاهش تولید استروژن، آتروفی واژن در یائسگی است.

این مشکل باعث کاهش کیفیت زندگی فرد در این دوران می‌شود. استفاده از ژل واژینال مرطوب‌کننده واژیهیل انتخاب مناسبی برای بهبود کیفیت زندگی در این دوران است.

ژل مرطوب کننده واژیهیل باریج دارای مزایای مانند موارد زیر است:

  • مرطوب‌کننده طبیعی واژن
  • پیشگیری از آتروفی
  • مؤثر در مرطوب کردن ناحیه داخلی و خارجی واژن
  • برطرف‌کردن سوزش و خارش ناشی از آتروفی و خشکی و مقاربت‌های دردآور ناشی از آتروفی واژن
  • قابل‌استفاده به‌عنوان ژل تسهیل‌کننده رابطه جنسی برای بانوان
  • برخورداری از ترکیبات گیاهان دارویی

این ژل بدون عارضه جانبی بوده و مناسب برای افراد بزرگسال است. همچنین این ژل دارای ویتامین ای و عصاره رازک نقش مؤثری در بهبود سلامت عمومی بدن بانوان دارد.

ترکیبات ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج

عصاره رازک، ویتامین ای و هیالورونیک اسید

اطلاعات بیشتر

برند

باریج

حجم

30 گرم

جنسیت مصرف

بانوان

نوع محصول

ژل

کشور سازنده

ایران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس 30 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

این فرآورده داخل واژن و نواحی اطراف آن بکار می ­رود. با استفاده از اپلیکاتور موجود در بسته بندی فرآورده، ابتدا بمدت 7 شب متوالی، هر شب 2.5 گرم ژل هنگام خواب (درمان اولیه)، سپس هفته ای 2 مرتبه (درمان نگهدارنده) داخل واژن استعمال می­ شود. برای ماندگار بودن اثرات می­توان از ژل به دفعات مورد نیاز و دلخواه استفاده نمود. با استفاده از انگشت می­ توان فرآورده را اطراف واژن (اطراف واژن و نواحی خارجی) نیز بکار برد. استفاده از فرآورده در اطراف واژن می­تواند به تسهیل فعالیت جنسی و برطرف شدن خشکی واژن کمک کند. در هنگام قاعدگی نیز می­توان از این فرآورده استفاده نمود. این ژل را می­توان با کاندوم نیز بکار برد. از مصرف فرآورده بوسیله اپلیکاتور در دوران بارداری خودداری شود. بجای آن، مقدار اندازه­ گیری شده ژل توسط اپلیکاتور، روی انگشت ریخته شده و با دقت و به آرامی، بصورتی که بیمار احساس راحتی داشته باشد استفاده شود. برای استفاده از اپلیکاتور ابتدا پوشش آلومینیومی در تیوب فرآورده برداشته و اپلیکاتور به تیوب بسته شود. پیستون به سمت بیرون کشیده و با فشار دادن تیوب فرآورده، سیلندر تا حدود نیمه آن از ژل پر شود. اپلیکاتور از تیوب فرآورده باز شود. بیمار در وضعیت مناسبی قرار گرفته و اپلیکاتور وارد واژن شود. به آرامی پیستون را فشار داده تا محتویات اپلیکاتور بطور کامل وارد واژن شود. توصیه می­شود لایه نازکی از ژل به لبه اپلیکاتور مالیده شده تا ورود آن به داخل واژن تسهیل گردد.

نکات قابل توجه: در صورت حساسیت به اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری شود. این فرآورده برای مصرف شخصی است و از مصرف آن به صورت مشترک خودداری شود.

عوارض جانبی: احتمال ایجاد واکنش­های حساسیتی در اثر مصرف آن وجود دارد.

تداخلات دارویی: عصاره رازک می­تواند آنزیم­های سیتوکروم P450 بویژه خانواده سیتوکروم P2C را مهار کند، لذا ممکن است در صورت مصرف همزمان، اثر بخشی و ایمنی مصرف بعضی از داروهای سوبسترای سیتوکروم P2C را تحت تاثیر قرار دهد. مانند استاتین ها، وارفارین و بسیاری از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی

Suggested products

محصولات پیشنهادی