کرم دست و ناخن کلاژن شیر و شی باتر برگامیا

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

69,000 تومان

Bergamia Lactocollagen & Shea Butter Hand & Nail Cream 75ml

  • حاوی عصاره کلاژن شیر و شی باتر
  • حفظ رطوبت و شادابی پوست
  • محافظت کننده از کوتیکول ناخن
  • تقویت پوست دست
  • فاقد پارابن

توضیحات

مراقبت از پوست دست و ناخن با استفاده از کرم لوسیون دست باید به صورت منظم در روتین روزانه قرار بگیرد. استفاده طولانی مدت از مواد شوینده، ضد عفونی کننده، تماس زیاد با آب، انجام مانیکور نامناسب، جویدن ناخن و … موجب از دست رفتن رطوبت ناخن و پوست می شود و استفاده از محصولات تخصصی سبب رفع خشکی و کشیدگی و مشکلاتی از این قبیل شده و لطافت و شادابی را به پوست و ناخن شما باز می گرداند. در ادامه به معرفی کرم مرطوب کننده تیوپی کلاژن شیر دست و ناخن برگامیا می پردازیم.

مشخصات کرم مرطوب کننده دست و ناخن برگامیا حاوی کلاژن شیر و شی باتر حجم 75 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده دست و ناخن برگامیا دارای رایحه متفاوت و دلنشین است که ضمن مرطوب کردن و حفظ لطافت و شادابی پوست به سلامت ناخن نیز کمک می کند. این کرم حاوی شی باتر و کلاژن شیر بوده و برای انواع پوست مناسب است و شما می توانید بعد از شست و شو دست خود از این محصول استفاده کنید.

برند برگامیا (Bergamia) زیر مجموعه شرکت سایا طب مانا و یک برند محبوب ایرانی است. این شرکت در زمینه تهیه و توزیع و صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. محصولات برگامیا از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و احساس شادابی، سرزندگی و لطافت را برای شما به ارمغان می آورند. این برند توانسته با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

کرم دست و ناخن کلاژن شیر و شی باتر برگامیا دارای خاصیت رطوبت رسانی بالا و نرم کنندگی قوی است که به ترمیم بافت پوست و تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک می‌کند. این کرم دست ضد چروک بوده و از پوست دست در برابر عوامل مخرب محیطی و افزایش سن محافظت می‌نماید. ترکیبات قوی موجود در این محصول سبب شده تا پوست دست شادابی و لطافت خود را به دست آورد و منجربه خشکی و یا ترک خوردگی نشود.

کرم دست و ناخن برگامیا حاوی کلاژن شیر، شی باتر و موم زنبور عسل است. کلاژن شیر دارای خواص آبرسانی و مغذی کنندگی پوست است و به ترمیم سلول‌های پوستی کمک می‌کند. این ماده التهابات پوست را کاهش می‌دهد و سبب تسکین پوست دست می‌گردد. همچنین سبب تقویت بافت ناخن شده و استحکام بخش ناخن است. شی باتر تعادل چربی و آب پوست را برقرار می‌کند و ضد باکتری و ضد قارچ قوی است. موم زنبور عسل حاوی ویتامین A است که در تولید کلاژن موثر است و می‌تواند به شدت در کاهش علائم ترک خوردگی کمک نماید. این ماده خاصیت مرطوب کنندگی داشته و برای رفع خارش پوست تاثیر دارد.

خواص شیر برای پوست

شما می‌توانید با استفاده از محصولات حاوی شیر تمام حفره‌های پوست، جوش‌ها و آکنه‌ها را از بین ببرید. عصاره کلاژن شیر موجود در کرم مرطوب کننده دست برگامیا به راحتی پوست‌های خشک و خشن را به پوستی نرم و لطیف تبدیل می‌نماید. این ترکیب باعث شده تا پوست در کمترین زمان ممکن شفاف‌تر از گذشته شود. از طرفی مقدار بالای اسید لاکتیک در شیر نه تنها ویژگی روشن کنندگی دارد بلکه موجب حذف سلول‌های مرده بر روی پوست می‌شود. ناگفته نماند عصاره شیر یک لایه پروتئین نازک روی پوست ایجاد می‌کند که علاوه بر محافظت، موجب خنک شدن آفتاب سوختگی می‌شود.

 

ویژگی های کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی شیر کلاژن برگامیا

  • مناسب انواع پوست
  • با رایحه ملایم و خوشبو
  • نرم و مرطوب کننده
  • محافظ ناخن
  • حاوی کلاژن شیر و شی باتر
  • فاقد پارابن
  • کشور مبدا برند ایران
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

اطلاعات بیشتر

نوع محصول

کرم

برند

برگامیا

گروه

مرطوب کننده دست و ناخن

شرکت سازنده

سایا طب مانا

سایز

75 میلی لیتر

کشور سازنده

ایران

نوع پوست

انواع پوست

کارایی

رطوبت رسان، مغذی کننده و نرم کننده
ضد چروک پوست دست
محافظت کننده از پوست دست

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دست و ناخن کلاژن شیر و شی باتر برگامیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

صبح و شب بعد از شستشوی دست روی پوست تمیز از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

توصیه می‌شود قبل از مصرف مواد آرایشی، پوست صورت را با مقداری کرم مرطوب کنید.

از قرار دادن کرم در برابر نور مستقیم خورشید بپرهیزید.

محصول را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی