ژل کرم مرطوب کننده و ضد قرمزی Neutrarouge HA آردن پیگمنتا

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

425,000 تومان

Ardene Pigmenta NUTRAROUGE HA Redness Neutralizing Cream

  • کرم ژل مرطوب کننده و آبرسان
  • برطرف کننده، التیام بخش و تسکین دهنده قرمزی پوست
  • مناسب پوست های حساس و آسیب دیده
  • قابل استفاده پس از پیلینگ شیمیایی، مزوتراپی، الکترولیز
  • میکرودرم ابریشن، لیزر درمانی، فتوتراپی
  • حاوی هیالورونیک اسید برای افزایش ماندگاری رطوبت در پوست، فاقد پارابن، الکل و روغن معدنی

توضیحات

قرمزی از بیماری های شایع پوستی است که عموما علل آن ناشناخته است و بیشتر در پوست های حساس دیده می شود. قرمزی در اثر عواملی مانند وراثت، استاع عروق خونی کوچک، بیماری های دستگاه گوارش و نور آفتاب به وجود می آید و بیشتر به شکل لکه های قرمز در پیشانی بینی و لب، عروق خونی ریز و کیست های قرمز رنگ ظاهر می شود. این بیماری با افزایش سن بدتر می شود و درمان قطعی ندارد و حتما باید به پزشک مراجعه شود. استفاده از کرم های موضعی ضد قرمزی، صابون های ضد باکتری، قرص های ضد باکتری و رعایت رژیم غذایی در بهبود این بیماری موثر است.

همچنین قرمز شدن و التهاب پوست میتواند به علت استفاده از بعضی محصولات پوستی ایجاد شود که برای بعضی درمان ها لازم هستند ، مانند لایه برداری های عمقی ، لیزر ، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، پیلینگ های شیمیایی و سایر روش هایی که پوست تحریک شده و ملتهب و قرمز میشود.

کرم ژل مرطوب کننده ضد قرمزی آردن پیگمنتا برای انواع قرمزی های ذکر شده کاربرد دارد و با ترکیبات ترمیم کننده به پوست کمک میکند تا زود تر به شرایط نرمال خود بازگردد و دچار علائم التهاب نگردد. مصرف این ژل کرم به خصوص بعد از استفاده از سرم کنستانتره پیگمنتا توصیه میشود.

ژل کرم مرطوب کننده ضد قرمزی آردن پیگمنتا مناسب پوست‌های خشک، حساس و مستعد به قرمزی است که جهت رفع التیام و تسکین قرمزی و التهاب پوست‌های حساس و آسیب دیده به تولید رسیده است. این محصول علاوه بر تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست‌های حساس و مستعد به قرمزی و افزایش تحمل پذیری آن سبب کاهش التهابات و قرمزی ناشی از میکرودرم ابریشن، پیلینگ شیمیایی، لیزر درمانی، میزوتراپی، فتوتراپی، الکترولیز، درمان اختلالات هایپرپیگمنتاسیون و غیره گردیده و به تسکین اجساس برافروختگی و کشیدگی پوست کمک می‌کند.

این محصول فاقد لانولین، پارابن‌ها و الکل و سایر مواد آلرژی‌زا بوده و احتمال بروز حساسیت‌های پوستی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. در ترکیبات این ژل کرم ضد قرمزی از اسید هیالورونیک هیدرولیز شده، زینک PCA، کلاژن هیدرولیز شده، آلانتوئین، نیاسین آمید و ویتامین E نیز استفاده شده است. اسید هیالورونیک هیدرولیز شده با حفظ آب موجود در سلول‌های پوست از خشک شدن آن جلوگیری کرده و باعث افزایش نرمی و بهبود انعطاف پذیری پوست می‌شود. زینک PCA سبب افزایش قدرت تجدید ساختار سلولی شده و با دارا بودن خواص ضد باکتری و ضد میکروبی در جلوگیری از تکثیر باکتری و ترمیم زخم موثر است.

کلاژن هیدرولیز شده در این محصول علاوه بر تقویت و افزایش استحکام پوست و کاهش عمق چین و چروک‌های پوست سبب تامین رطوبت مورد نیاز لایه شاخی پوست و افزایش طراوت آن می‌شود. آلانتوئین علاوه بر خاصیت ضد التهابی، با افزایش مقادیر آب خارج سلولی سبب افزایش نرمی و رطوبت پوست شده و به افزایش پوسته‌ریزی و تجدید ساختار سلولی کمک می‌نماید. نیاسین آمید به کمک خاصیت آنتی اکسیدانی قوی که دارد با تقویت سنتز کلاژن موجب انعطاف پذیری پوست شده و شفافیت پوست را افزایش می‌دهد. جهت استفاده از ژل کرم ضد قرمزی آردن پیگمنتا توصیه می‌شود روزانه دو بار و یا پس از استفاده از سرم کنستانتره روشن کننده و ضد لک قوی آردن محصول را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک مالیده و به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید.

 

ترکیبات:
اسید هیالورونیک هیدرولیز شده: آبرسان و اقزایش ماندگاری رطوبت در پوست
آلانتوئین: مرطوب کننده و لایه بردار
زینک PCA: کنترل کننده ترشح چربی و کمک به درمان های پوستی
سدیم PCA: آنتی اکسیدان
عصاره چای سبز: کنترل ترشح چربی
عصاره بابونه: ضدالتهاب و قرمزی

اطلاعات بیشتر

نوع محصول

کرم

برند

آردن

گروه

مرطوب کننده

شرکت سازنده

پارس حیان

سایز

30 میلی لیتر

کشور سازنده

ایران

نوع پوست

پوست های حساس و آسیب دیده

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم مرطوب کننده و ضد قرمزی Neutrarouge HA آردن پیگمنتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

روزانه دوبار و یا پس از استفاده از سرم کنسانتره روشن کننده و ضد لک قوی آردن، فرآورده را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک مالیده و به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید.

دور از دسترس اطفال نگاه داشته شود.

در دمای اتاق ( بین 15 تا 30 درجه ) و به دور از تابش نور آفتاب نگهداری کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی