بازگشت به محصولات
کرم شوینده صورت مداکنیل سین بیونیم Original price was: 599,800 تومان.Current price is: 459,800 تومان.

قرص ویتاگنوس پورسینا ۳۰ عدد

موجود در انبار

موجود در انبار

قیمت محصول:​

20,000 تومان

Vitagnus

Pursina

  • قرص ویتاگنوس، فرآورده حاوی عصاره گیاه پنج انگشت (گیاه زنان)
  • قرص ویتاگنوس، موثر در کاهش علائم اختلال دیسفوریک قبل از قاعدگی (PMDD)
  • ویتاگنوس، مفید جهت بهبود علائم فیزیکی سندرم پیش از قاعدگی (PMS) مانند کرمپ، درد سینه و یبوست
  • Vitagnus، کمک کننده به بهبود علائم روانی سندرم پیش از قاعدگی (PMS) مانند افسردگی، بی خوابی، تنش عصبی و تحریک پذیری
  • قرص ویتا گنوس، موثر در کاهش عوارض یائسگی
  • کمک به تنظیم هورمون ها و بی نظمی های سیکل قاعدگی

توضیحات

قرص ویتاگنوس حاوی گیاه پنج انگشت یا گیاه زنان، به منظور تنظیم اختلالات هورمونی بانوان و رفع اختلالات قاعدگی طراحی شده‌است. قرص ویتاگنوس یکی از شناخته شده ترین داروهای طبیعی بازار دارویی ایران است که توسط داروسازی پورسینا در بسته بندی جعبه مقوایی حاوی 3 بلیستر، 10 عددی عرضه می‌گردد. ویتاگنوس به سبب کیفیت مواد اولیه مصرفی، اثربخشی مناسب، عوارض جانبی حداقلی و قیمت مناسب، یکی از بهترین گزینه‌‌های درمانی برای رفع تنبلی تخمدان و درمان قاعدگی نامنظم است.

 

 

ویتاگنوس چیست؟

ویتاگنوس یک داروی طبیعی مختص بانوان به فرم دارویی قرص است که با دارا بودن گیاه دارویی پنج انگشت به درمان اختلالات هورمونی، کمک شایانی می‌کند.

 

ترکیبات قرص ویتاگنوس چیست؟

هر قرص ویتاگنوس حاوی عصاره میوه گیاه پنج انگشت است که با یکی از ترکیبات اصلی به نام اکوبین به منظور حفظ کیفیت استاندارد شده است. به عبارتی هر قرص ویتاگنوس حاوی 1/2 تا 3/3 میلی گرم ترکیب ایریدوئید گلیکوزیدی اکوبین است.

 

 

قرص ویتاگنوس برای چیست؟

 

اصلی‌ترین کاربرد قرص ویتاگنوس در کنترل اختلالات هورمونی بانوان است. جز موثر قرص ویتاگنوس، یعنی گیاه پنج انگشت به طور سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف زنان از جمله سندروم پیش از قاعدگی (PMS)، ناباروری و یائسگی استفاده می‌شده است. تحقیقات اخیر نیز نشان می‌دهد که استفاده از فرآورده‌‌های حاوی این گیاه در بهبود بی نظمی‌های قاعدگی، بالا بودن پرولاکتین خون (هایپرپرولاکتینمی)، کاهش دردهای قاعدگی و همچنین عوارض شایع یائسگی مانند گر گرفتگی موثر است.

 

قرص ویتاگنوس برای کیست تخمدان

به هم خوردن سطوح هورمونی در بانوان، در ایجاد کیست‌های تخمدان بسیار موثر است. از آن جایی که جز اصلی فرآورده‌ ویتاگنوس یعنی گیاه پنج انگشت، می‌تواند در ایجاد تعادل هورمونی دخیل باشد، از این رو محتمل است که در بهبود علائم و درمان کیست تخمدان موثر باشد. اعتقاد بر این است که ویتاگنوس با تنظیم سطح پروژسترون و استروژن، به مدیریت کیست تخمدان کمک می‌کند.

 

قرص ویتاگنوس و بارداری

از آنجایی که ناباروری در بانوان می‌تواند با افزایش غیرطبیعی سطح پرولاکتین و کاهش سطح پروژسترون مرتبط باشد، ویتاگنوس احتمالا با کاهش سطح پرولاکتین و افزایش سطح پروژسترون به تقویت باروری و افزایش احتمال بارداری کمک می‌کند. اما باید توجه نمود، استفاده از قرص ویتاگنوس پس از باردار شدن مجاز نیست.

 

معجزه قرص ویتاگنوس و جوش صورت

معجزه قرص ویتاگنوس و جوش صورت، به ویژه در بانوانی که به علت عدم تعادل هورمونی آکنه دارند، می‌تواند مشاهده شود. زیرا گیاه سازنده ویتاگنوس با اثر تنظیم‌کنندگی، می‌تواند در بهبود آکنه‌‌های متاثر از عدم تعادل هورمونی موثر باشد. کارآزمایی‌های بالینی، بهبودی قابل‌توجهی را در آکنه‌‌های هورمونی بانوانی که از گیاه پنج انگشت استفاده نموده اند، نشان می‌دهد.

 

قرص ویتاگنوس برای یائسگی

قرص ویتاگنوس برای یائسگی نیز سودمند است. چرا که عصاره گیاه پنج انگشت با دارا بودن اثرات دوپامینرژیک می‌تواند باعث بهبود اختلالات فیزیکی دوران یائسگی مانند گرگرفتگی، تعریق شبانه و همچنین اختلالات روحی و بی نظمی خواب در این دوران گردد. به علاوه برخی تحقیقات نشان می‌دهد برخی از اثرات مثبت گیاه در تسکین علائم یائسگی به اثرات فیتواستروژنی گیاه باز می‌گردد. بررسی نتایج کارآزمایی‌های بالینی متعدد اثربخشی فرآورده‌ها‌ی حاوی‌ میوه‌ گیاه پنج انگشت را در برطرف ساختن علائم یائسگی تایید نموده ‌است.

 

قرص ویتاگنوس برای پرولاکتین بالا

مطالعات نشان داده‌است که گیاه پنج انگشت به عنوان جز اصلی ویتاگنوس، بر میزان دوپامین و هورمون‌های هیپوفیزی تاثیر دارد و استفاده از فرآورده حاوی عصاره گیاه، می‌تواند میزان پرولاکتین خون را کاهش دهد. چنین اثراتی به ویژه در بانوانی که به دلیل بالا بودن سطح پرولاکتین، دچار ناباروری شده اند، سودمند است.

 

قرص ویتاگنوس و سندروم پیش از قاعدگی

میوه پنج انگشت به عنوان جز سازنده قرص ویتاگنوس با اثر بر روی هیپوتالاموس و هیپوفیز به طور غیر مستقیم و با ایجاد تعادل میان هورمون‌های جنسی، درمانی قابل تحمل و موثر برای تسکین علائم سندروم پیش از قاعدگی (PMS) است. هایپرپرولاکتینمی و اختلال فاز لوتئینی هر دو از علل بروز سندروم پیش از قاعدگی به حساب می‌آیند. گیاه پنج انگشت سطح خونی پرولاکتین را کاهش داده و اختلال فاز لوتئینی را که به علت ناکافی بودن ترشح پروژسترون به وجود می‌آید، بهبود می‌بخشد.

مصرف قرص ویتاگنوس می‌تواند برخی علائم سندرم پیش از قاعدگی نظیر اضطراب، افسردگی، بی‌قراری، پرخاشگری، نوسانات خلقی، افزایش اشتها، میل به خوردن شیرینی‌جات، حساس شدن سینه‌ها، نفخ، خستگی و… را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

 

 

قرص ویتاگنوس و لاغری

قرص ویتاگنوس و لاغری یکی از عباراتی است که برای بسیاری از مصرف کنندگان این داروی گیاهی، جالب توجه است. اما برای شفاف سازی ارتباط میان مصرف قرص ویتاگنوس و لاغری، نخست باید به کاربرد درمانی گیاه سازنده این محصول در کاهش علائم PMS و یائسگی، توجه نمود. در حالی که برخی شواهد حاکی از این است که پنج انگشت ممکن است به زنانی که با افزایش وزن مرتبط با سندروم پیش از قاعدگی یا یائسگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک کند، اما هیچ داده علمی قطعی در حمایت از این ادعا وجود ندارد. به عبارتی شواهد کافی دال بر اثربخشی مستقیم قرص گیاهی ویتاگنوس در کاهش وزن وجود ندارد. هرچند، گیاه پنج انگشت موجود در داروی ویتاگنوس ممکن است به طور غیر مستقیم با کاهش احتباس آب و نفخ، در کاهش وزن مفید باشد.

به طور کلی می‌توان گفت در مواردی که افزایش وزن ناشی از اختلالات هورمونی است، ممکن است مصرف قرص ویتاگنوس با بهبود علائم و رفع اختلالات، تا اندازه ای به لاغری کمک کند. اما با توجه به این که ویتاگنوس، مکمل تخصصی کاهش وزن نیست، مصرف آن به عنوان داروی لاغری توصیه نمی‌شود.

 

قرص ویتاگنوس طب سنتی

همان طور که پیش از این گفته شد، مصرف قرص ویتاگنوس در طب سنتی نیز کاملا تایید شده است. چرا که از دیرباز از این گیاه به عنوان دارویی برای القای قاعدگی، رفع اختلالات هورمونی و کمک به افزایش میل جنسی زنان استفاده می‌شده است. با استناد به برخی منابع معتبر طب سنتی، می توان گفت دانشمندان ایرانی همچون سمرقندی، الکندی، رازی و ابن‏ سینا، از خواص درمانی گیاه پنج انگشت یا فلفل راهبان آگاه بوده اند.

 

ویژگی های قرص روکشدار ویتاگنوس پورسینا

  • قابل استفاده توسط دختران جوان (از شروع قاعدگی) تا زنان مسن
  • رفع تنبلی تخمدان و کاهش یا توقف کیست‌های فیبروئیدی
  • اثربخشی زیاد بر روی تنظیم هورمون‌های زنانه
  • رفع اختلالات پیش از قاعدگی (PMS)
  • رفع اختلالات قاعدگی و درد پستان
  • تنظیم کننده اختلالات هورمونی
  • رفع عوارض یائسگی
  • صد در صد گیاهی

 

طریقه مصرف قرص ویتاگنوس برای پریود شدن

 طریقه مصرف قرص ویتاگنوس برای پریود شدن، روزانه 2 بار (صبح و شب) و در هر نوبت، 1 قرص به همراه آب و قبل از غذا است. ضمنا در طول دوره پریود باید از قرص ویتاگنوس استفاده کنید و مصرف داروی ویتاگنوس را در دوره پریود قطع نکنید. در صورت تجویز پزشک می‌توانید دوز مصرفی قرص ویتاگنوس را تا ۲ برابر افزایش دهید.

 

زمان مصرف قرص ویتاگنوس

داروی ویتاگنوس باید دو بار در روز صبح و شب پیش از صرف غذا مصرف شود.

مصرف vitagnus با معده خالی، می‌تواند به جذب بهتر دارو کمک کند. اما در صورت بروز مشکلات گوارشی، می‌توان ویتاگنوس را با معده‌ پر نیز استفاده کرد.

 

قرص ویتاگنوس روزی چند بار مصرف شود؟ 

بهتر است ویتاگنوس دو بار در روز و ترجیحا در ساعات مشخص مصرف شود. اما در صورتی که پزشک شما، مصرف تنها یک قرص ویتاگنوس را برای شما تجویز کند، می‌توانید یک بار در صبح پس از بیدار شدن از داروهای گیاهی حاوی میوه پنج انگشت، نظیر ویتاگنوس برای تنظیم اختلالات هورمونی بهره ببرید. بر طبق شواهد جمع آوری شده توسط سیستم بهداشت دانشگاه میشیگان، مصرف پنج انگشت پس از بیداری می‌تواند بهترین نتایج را در پی داشته باشد.

 

قرص ویتاگنوس از کی بخوریم؟

شروع مصرف قرص ویتاگنوس احتیاج به زمان معینی ندارد و شما می‌توانید در هر یک از روزهای سیکل قاعدگی از آن استفاده کنید. همچنین توصیه بر این است که قرص ویتاگنوس در پریودی نیز مصرف شود، مگر اینکه به تجربه دریابید، مصرف داروی ویتاگنوس به افزایش بیش از حد خونریزی قاعدگی منجر شده است.

 

قرص ویتاگنوس تا کی مصرف شود؟

مطالعات متعدد، استفاده از فرآورده‌های گیاهی حاوی گیاه پنج انگشت را 3 تا 6 ماه بررسی کرده‌اند و ایمنی مصرف، در این مدت کاملا تایید شده است. به همین علت توصیه می‌شود مصرف قرص ویتاگنوس را حداقل تا 3 ماه ادامه دهید. در صورتی که بعد از 3 ماه مصرف، همچنان علائم پایدار بود، جهت ادامه مصرف قرص گیاهی ویتاگنوس با پزشک متخصص مشورت نمایید. در صورتی که پزشک با ارزیابی شرایط ادامه مصرف را ضروری بدانند، می‌توانید تحت نظر ایشان از این فرآورده برای مدت بیشتری استفاده کنید.

 

عوارض قرص ویتاگنوس

عوارض قرص ویتاگنوس در دوزهای معمول به ندرت مشاهده می‌گردد. به طور کلی قرص ویتاگنوس، یک فرآورده طبیعی ایمن است. به طوری که برخی منابع بسیار معتبر مانند هلث کانادا، برای جز اصلی این فرآورده عارضه جانبی جدی گزارش نکرده اند. با این وجود، مانند هر فرآورده طبیعی به موازات آثار مطلوب درمانی، احتمال بروز عوارض قرص ویتاگنوس نیز محتمل است. برخی از عوارض قرص ویتاگنوس شامل آکنه، مشکلات گوارشی، تهوع، کهیر، بثورات پوستی، سردرد، خشکی دهان، خستگی و افزایش خونریزی قاعدگی می‌تواند باشد.

 

اطلاعات بیشتر

نوع محصول

قرص

برند

پورسینا (Pursina)

گروه

قاعدگی

شرکت سازنده

پورسینا

تعداد در بسته

30عدد

کشور سازنده

ایران

جنسیت مصرف

بانوان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص ویتاگنوس پورسینا ۳۰ عدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

روزی دو بار (صبح و شب)، هر بار یک قرص قبل از غذا به همراه کمی آب میل شود.

در صورت لزوم مقدار دارو می‌تواند تا دو برابر در روز افزایش یابد.

دارو باید در زمان عادت ماهیانه نیز مصرف شده و شروع دارو نیاز به زمان معینی ندارد.

استفاده از قرص ویتاگنوس در آقایان، افراد زیر 12 سال، پیش از اولین قاعدگی و در دوران بارداری و یا شیردهی توصیه نمی‌شود. همچنین، اگر در حال انجام لقاح آزمایشگاهی هستید، از این فرآورده، استفاده نکنید.

از آن جایی که گیاه پنج انگشت به عنوان جز اصلی ویتاگنوس، می‌تواند بر هورمون‌ها تأثیر بگذارد، در افرادی که شرایط/ سرطان‌های حساس به هورمون مانند سرطان‌های سینه، رحم و تخمدان، اندومتریوز و فیبروئید رحمی دارند، بهتر است از قرص گیاهی ویتاگنوس استفاده نکنند.

به علاوه مصرف ویتاگنوس در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی یا سایر اختلالات روان پریشی و در بیمارانی که از آگونیست‌ها و آنتاگونیست‌های دوپامین استفاده می‌کنند، باید با احتیاط و مشورت پزشک همراه باشد. استفاده از ویتاگنوس در افرادی که به پارکینسون مبتلا هستند، بهتر است با احتیاط باشد، زیرا ممکن است بر روند درمان تأثیر بگذارد.

لازم به ذکر است در صورتی که پس از مصرف داروی ویتاگنوس، علائمتان بدتر شد، باید درباره ادامه مصرف با پزشک مشورت نمایید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی