تونر صورت انواع پوست کریستال پلاس 200 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

Crystal plus Facial Toner For sensitive Skin 200 ml

تونر صورت پوست حساس کریستال پلاس حاوی عصاره لاله عباسی (گیاه اعجاز پرو) و عصاره سنبل الطیب است. استفاده مداوم از این محصول قرمزی پوست را کاهش داده و در درمان حساسیت پوستی موثر واقع می‌شود.

توضیحات

گمان می‌کنید تنها شستن صورت برای مراقبت از پوست صورتتان کافی است؟ باید بگوییم که این فرض درست نیست. جهت پاکسازی کامل پوست صورت از هرگونه آلودگی، توصیه مثبت سبز به شما استفاده از تونر صورت انواع پوست کریستال پلاس است. پس از استفاده از این محصول خواهید دید که با اینکه پوست خود را کامل شسته‌اید پنبه آغشته به تونر crystal+ تیره است. این تیرگی پنبه نشان از پاکسازی عمقی منافذ پوستی شما دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود به جهت تکمیل روتین پوستی خود از تونر مناسب نوع پوستتان کمک بگیرید.

همچنین تونر پوست صورت کریستال حاوی عصاره گل پرتقال و عصاره انار بوده و به خوبی به کاهش چین و لکه‌های پوستی شما کمک می‌کند. عصاره انار به تغذیه پوست شما و افزایش شادابی و طراوت آن می‌پردازد. اسید‌های میوه موجود در عصاره‌ی انار به تجدید سلول‌ها سرعت می‌بخشد، بافت پوست را ترمیم می‌کند و به پوست کدر جانی دوباره می‌دهد. همچنین این تونر در سفت شدن پوست شما نقش مهمی ایفا می‌کند؛ به همین خاطر پس از مدتی استفاده شاهد سفتی پوست خود نیز خواهید بود.

تفاوت بین میسلار واتر و تونر در چیست؟

در پاسخ به این سوال که تونر چیست به صورت مختصر باید بگوییم تونرها معمولا نقش پاک‌کننده را دارند و وظیفه اصلی آن‌ها پاکسازی پوست از آلودگی است. معمولا استفاده از تونر پس از مرحله پاکسازی پوست انجام می‌شود و نقش تکمیل کننده روتین پوستی را ایفا می‌کنند. در حالی که میسلار واترها از مولکول‌های کوچک پاک کننده غوطه ور در آب تشکیل شده‌اند که به چربی و آرایش می‌چسبند و بدون ایجاد خشکی پاک کننده آرایش و آلودگی‌ها هستند. فواید استفاده از تونر برای صورت عبارت است از پاکسازی کامل منافذ پوستی، تنظیم ph و افزایش شفافیت و شادابی پوست.


ویژگی های تونر صورت انواع پوست کریستال پلاس

  • کمک به کاهش چین و چروک پوست صورت
  • ایده‌ال به جهت استفاده انواع پوست
  • حاوی عصاره گل پرتقال و عصاره انار
  • سفت کننده پوست صورت
  • فاقد پارابن و فاقد سولفات
  • کمک به درمان لک صورت

اطلاعات بیشتر

حجم

200 میلی لیتر

برند

کریستال

شرکت تولید‎کننده

خورشید فناوران نفیس

نوع پوست

انواع پوست

فرم محصول

محلول

عصاره

عصاره انار، گل پرتقال، گیاه رستاخیز، برگ درخت مورینگا، اسطوخودوس، ریشه شیرین بیان، برگ سویا، برگ آلوئه ورا و گل بابونه

کارایی

پاکسازی پوست, روشن کننده

جنس محفظه

بطری پلاستیکی

جنسیت

بانوان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر صورت انواع پوست کریستال پلاس 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

 
یک تکه پنبه یا پد آرایشی را به محلول پاک کننده آرایش مناسب انواع پوست کریستالcrystal+ آغشته کرده و به آرامی روی پوست عاری از آرایش خود بکشید. پس از پاک کردن پوست نیازی به آبکشی مجدد پوست ندارید.

از تماس محلول پاک کننده آرایش کریستال پلاس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس اتفاقی با آب فراوان چشم را شست و شو دهید. بعد از تونر می‌توان از کرم‌های مرطوب کننده، سرم‌های پوستی و … مناسب پوست استفاده کرد. دور از دسترس کودکان، نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری شود. از بسته بودن درب محلول کریستال پس از استفاده اطمینان حاصل نمایید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی