قرص ول من پروستات ویتابیوتیکس 60 عدد

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

Vitabiotics WellMan Prostate 60 Tabs

قرص ول من پروستات با داشتن موادی چون لیکوپن، ویتامین D۳، زینک، کمپلکس ویژه پروستات، آمینو اسیدها، آلفا لیپوئیک اسید و عصاره درخت نخل اره‌ای منجر به پیشگیری از بیماری‌های پروستات می‌شود.

توضیحات

قرص ول من پروستات ویتابیوتیکس از سیستم تولید مثل آقایان محافظت کرده و از سیستم ایمنی بدن نیز حمایت می‌کند. پروستات یکی از اعضای مهم بدن آقایان است، این عضو حدودا به اندازه گردو بوده و پایین‌تر از مثانه در لگن قرار گرفته است. پروستات قسمت ابتدایی مجرای ادراری آقایان را احاطه می‌کند. پروستاتیت عفونت پروستات است که بیماری ویژه مردان جوان (بین ۲۰ تا ۴۰ سالگی) است و دو نوع حاد و مزمن دارد.

بیشتر از نیمی از مردان بالای سن ۶۰ سال دچار بزرگی پروستات هستند و احتمال بروز این حالت با افزایش سن افزایش می‌یابد. در سن ۸۰ سالگی حدود ۸۰ درصد مبتلا خواهند بود. اما فقط ۴۰ تا ۵۰ درصد موارد واقعا دچار علائم ناشی از بزرگی پروستات خواهند بود. در صورت عدم درمان عوارضی همچون، اسنداد کامل راه خروج و بند آمدن ادرار، تشکیل سنگ مثانه، عفونت‌های ادراری، از کار افتادن مثانه، خونریزی ادراری و نارسایی کلیه به وجود می‌آید.

یکی از مواردی که کمک می‌کند تا پروستات دچار مشکل نشود، رساندن برخی مواد مفید به بدن آقایان، قبل از بروز علائم است. یکی از این مواد نخل اره ای (Saw palmetto) است که در قرص ولمن پروستات هم به عنوان ماده اصلی قرار گرفته است، این ماده حاوی ترکیبات فیتوشیمیایی است که می‌تواند از سلامت پروستات و مجاری اداری در مردان محافظ کند. مطالعات زیادی نشان داده که عصاره دانه این درخت بومی منطقه فلوریدا در درمان و کاهش عوارض بزرگی خوش خیم پروستات می‌تواند مؤثر باشد. این وضعیت در بین ۵ تا ۱۰ درصد از مردانی که حدود ۳۰ سال دارند و احتمالا در بین بیش از ۹۰ درصد از مردانی که بیش از ۸۵ سال دارند، شایع است. اثرات درمانی در طول ۴ تا ۶ هفته اول استفاده از عصاره درخت نخل اره ای در بیش از ۹۰ درصد موارد گزارش شده است.

نخل اره ای

Saw palmetto اثر بسیار مناسبی در تغییر وضعیت دستگاه تناسلی و ادراری دارد. مکانیسم عمل این فرآورده مربوط به بهبود متابولیسم هورمون‌ها در غده پروستات است. همچنین این محصول فاقد گلوتن، پرزرواتیو و رنگ‌های مصنوعی است و با پیشگیری از بیماری‌های پروستات، از سیستم تولید مثل آقایان و سیستم ایمنی بدن آنها حمایت می‌کند. در مورد شرکت تولید کننده هم باید متذکر شویم که ویتابیوتیکس یک شرکت انگلیسی متعهد به سلامت انسان است که محصولات مراقبت از سلامت را نوآورانه برای بیش از ۴۰ سال تولید کرده است.


ویژگی های قرص ول من پروستات

  • محافظت از سیستم تولید مثل آقایان
  • پیشگیری از بیماری‌های پروستات
  • فاقد گلوتن و رنگ‌های مصنوعی
  • حمایت از سیستم ایمنی

اطلاعات بیشتر

شرکت سازنده

ویتابیوتیکس انگلستان

برند

ویتابیوتیکس

کارایی

بهبود عملکرد پروستات

جنس محفظه

جعبه مقوایی

فرم محصول

قرص

تعداد در بسته

60

رده سنی

بزرگسالان

جنسیت

آقایان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص ول من پروستات ویتابیوتیکس 60 عدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

روزانه ۲ قرص ول من پروستات ویتا بیوتیکس همراه با وعده غذایی اصلی میل شود.

در صورت مصرف هرگونه دارو یا ابتلا به هر نوع بیمار، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. این فرآورده جهت مصرف آقایان بوده و برای مصرف خانم‌های باردار یا شیرده مناسب نیست. قرص را به‌طور کامل بلعیده و از جویدن، خردکردن یا نصف‌کردن آن خودداری نمایید. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نخواهد بود. این فرآورده برای افراد کمتر از ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

Suggested products

محصولات پیشنهادی