شربت سانانیتوس ایمنی برای کودکان دراسانوی 130 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

Drasanvi Defensas Syrup For Kids 130 ml

شربت سانانیتوس ایمنی برای کودکان دراسانوی با دارا بودن ترکیباتی همچون ویتامین C، اکیناسه، قارچ ریشی و گون در حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کودکان بالای ۳ سال نقش دارد.

توضیحات

شربت سانانیتوس ایمنی برای کودکان دراسانوی با فرمولاسیونی تخصصی می‌تواند به خوبی دستگاه ایمنی بدن کودکان را تقویت نماید. این محصول علاوه بر فاقد گلوتن بودن، از مواد اولیه کاملا گیاهی از جمله گون، اکیناسه، قارچ ریشی و آسرولا تشکیل شده است. ناگفته نماند این شربت زینک و تمامی ویتامین‌های گروه B را نیز دارا است. شربت تقویت سیستم ایمنی Sananitos حاوی پره بایوتیک است که موجب تکثیر باکتری‌های مفید روده شده و به تقویت سیستم ایمنی کودک کمک می‌کند.

این فراورده با طعم دلنشین توت فرنگی تهیه شده که برای کودکان با سن مصرف مجاز بسیار جذاب خواهد بود. شربت‌های سانانیتوس تحت لیسانس شرکت دراسانوی اسپانیا و در شرکت داروسازی دکتر عبیدی تولید شده‌اند. این ویژگی موجب شده تا فرمولاسیون این سری فراورده‌ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد و تاثیر پذیری آن‌ها در بالاترین میزان ممکن باشد.

بهترین شربت برای تقویت سیستم ایمنی کودکان

در دوران بارداری تغذیه مادر در تقویت و رشد کودک تاثیر چشمگیری دارد. چرا که اگر مواد مغذی مورد نیاز برای رشد جنین به او نرسد، کودک دچار ضعف بنیه می‌شود. حال کودکانی که ضعف بنیه دارند در کنار رژیم غذایی مناسب اغلب باید از مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی بدن نیز استفاده کنند. در این بین شربت دیفنس سانانیتوس دراسانوی یکی از موثرترین مکمل‌های موجود است که در ادامه به تفکیک ترکیبات آن را ذکر نموده‌ایم.

ویتامین های گروه B

ویتامین B۱ به حفظ عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی کمک می‌کند. این ویتامین در متابولیسم کربوهیدرات، چربی، پروتئین و تبدیل آن‌ها به انرژی مورد نیاز بدن نیز نقش دارد. ویتامین B۲ به کار رفته در شربت تقویت سیستم ایمنی دراسانوی نیز به تقویت سیستم ایمنی، حفظ عملکرد طبیعی فرایند رشد و تقسیم سلول‌ها، تکامل و ترمیم بافت‌های بدن و سیستم عصبی کمک می‌نماید. ویتامین B۳ موثر در حفظ سلامت پوست، حذف سموم و مواد شیمیایی و افزایش کلسترول خوب، ویتامین B۵ موثر در تامین انرژی مورد نیاز سلول‌های بدن، سنتز اسیدهای چرب و تقویت سیستم ایمنی بدن و ویتامین B۶ موثر در تولید گلبول‌های سفید و قرمز همگی از ترکیبات موثر این شربت هستند.

اکیناسه

اکیناسه از دسته گیاهان علفی بوده که برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود سرماخوردگی از آن استفاده می‌شود. آزمایشات انجام شده بر روی این گیاه، نشان داده که استفاده موضعی از عصاره‌های اکیناسه به طور سنتی بر بهبود سریع‌تر زخم‌ها نیز اثر می‌گذارد. این گیاه موجب لوکالیزه شدن عفونت و جلوگیری از منتشر شدن آن در سایر قسمت‌های بدن می‌شود.


ویژگی های شربت سانانیتوس ایمنی برای کودکان دراسانوی

  • مناسب کودکان بالای ۳ سال
  • تقویت سیستم ایمنی
  • با طعم توت فرنگی
  • تغلیظ شده کودکان
  • حاوی ویتامین C
  • فاقد گلوتن

اطلاعات بیشتر

شرکت سازنده

لابراتوار دکتر عبیدی

برند

دراسانوی

کارایی

تقویت کننده سیستم ایمنی

جنس محفظه

بطری شیشه ای

فرم محصول

شربت

رده سنی

کودکان

جنسیت

عمومی

حجم

130 میلی لیتر

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت سانانیتوس ایمنی برای کودکان دراسانوی 130 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

برای کودکان بالای ۳ سال، روزانه ۲ قاشق غذاخوری (۲۰ میلی لیتر)، یا ۱ قاشق غذاخوری (۱۰ میلی لیتر) قبل از ناهار و ۱ قاشق غذاخوری (۱۰ میلی لیتر) قبل از شام میل شود. شربت دیفنس سانانیتوس دراسانوی را می‌توان به صورت تنها و یا مخلوط با سایر مایعات مصرف نمود.

فراورده را در بسته بندی اصلی، به صورت ایستاده و دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید. این محصول جایگزین رژیم غذایی متنوع، متعادل و سبک زندگی سالم نیست. بعد از باز کردن درب بطری، در یخچال نگهداری شود. محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید. شربت سانانیتوس ایمنی حاوی شیر است. از مصرف بیش از مقدار توصیه شده بپرهیزید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی