قطره خوراکی ایموپرت بیونوریکا 100 میلی‌

در انبار موجود نمی باشد

قیمت محصول:​

Bionorica Imupret Oral Drops 100 ml

قطره خوراکی ایموپرت بیونوریکا با دارا بودن ترکیبات گیاهی موثر در بهبود تقویت سیستم ایمنی و کاهش دوره درمان بیماری‌های تنفسی فوقانی نقش دارد. این محصول هم برای کودکان و هم بزرگسالان توصیه می‌شود.

توضیحات

اگر سیستم ایمنی ضعیف شود، ویروس‌ها به آسانی انسان‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند و افراد به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی مستعد می‌شوند. در چنین شرایطی تقویت سیستم ایمنی بسیار حائز اهمیت است. قطره خوراکی ایموپرت بیونوریکا نیز یک فراورده دارویی گیاهی است که در برطرف نمودن علائم اولیه سرماخوردگی و علائم حین آن مانند خارش گلو، گلو درد، دشواری در بلع و سرفه خشک کاربرد دارد.

مصرف این فراورده باعث تقویت سیستم ایمنی شده و با اولین نشانه‌های سرماخوردگی، فعالیت خود را شروع کرده و علائم اولیه را درمان می‌کند. در مرحله بعد قطره سرماخوردگی کودکان از شدت بیماری می‌کاهد، از عفونی شدن بیماری جلوگیری می‌کند و طول مدت بیماری را کم می‌کند.

درمان سریع سرماخوردگی کودکان

از دلایل شیوع سرماخوردگی در فصل زمستان و پاییز این است که افراد تمایل به ماندن در فضاهای سرپوشیده دارند. از آن طرف ویروس‌های سرماخوردگی در فصول سرد که رطوبت هوا کم است بیشتر زنده می‌مانند و مخاط بینی و دهان که خشک‌تر است انتقال ویروس را تسریع می‌بخشند. در این میان کودکان به علت اینکه سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند و توانایی کمتری برای مراقبت از خود دارند بیشتر در معرض سرماخوردگی قرار می‌گیرند.

اما نگران نباشید، چرا که داروی گیاهی ایموپرت با دارا بودن هفت گیاه بسیار موثر در برطرف نمودن علائم دوره سرماخوردگی و حتی علائم اولیه عفونت‌های مجاری است. این داروی تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی نیز بسیار موثر عمل نماید.


ویژگی های قطره خوراکی ایموپرت بیونوریکا

  • برطرف نمودن علائم سرماخوردگی و علائم اولیه عفونت‌ها مجاری تنفسی فوقانی
  • فاقد گلوتن، لاکتوز و مقادیر قابل توجه کربوهیدرات
  • افزایش سرعت بهبود بیماری‌های تنفسی فوقانی
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن

اطلاعات بیشتر

شرکت سازنده

بیونوریکا آلمان

برند

بیونوریکا

کارایی

برطرف کننده علائم سرماخوردگی و علائم اولیه عفونت های مجاری تنفسی فوقانی

جنس محفظه

بطری شیشه ای

فرم محصول

قطره خوراکی

رده سنی

بزرگسالان , نوجوانان , کودکان

جنسیت

عمومی

حجم

100 میلی لیتر

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قطره خوراکی ایموپرت بیونوریکا 100 میلی‌”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

در موارد حاد: کودکان 2 تا 5 سال روزانه 5 تا 6 بار هر بار 10 قطره کودکان 6 تا 11 سال روزانه 5 تا 6 بار هر بار 15 قطره افراد 12 سال به بالا و بزرگسالان روزانه 5 تا 6 بار هر بار 25 قطره و یا مطابق با دستور پزشک پس از برطرف شدن علائم حاد و یا برای پیشگیری: کودکان 2 تا 5 سال روزانه 3 بار هر بار 10 قطره کودکان 6 تا 11 سال روزانه 3 بار هر بار 15 قطره افراد بالای 12 سال و بزرگسالان روزانه 3 بار هر بار 25 قطره و یا مطابق با دستور پزشک دقت کنید که قطره خوراکی ایموپرت bionorica را بیش از 2 هفته در یک دوره بیماری مصرف نکنید.

در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. پس از باز نمودن در دارو، در یخچال نگهداری شود. قبل از مصرف قطره خوراکی ایموپرت با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. در صورت باقی ماندن علائم بیماری برای مدت بیش از 1 هفته، و یا در صورت وجود تنگی نفس، تب و خلط خونی یا چرکی با پزشک مشورت کنید. اگر باردار و یا شیرده هستید و یا قصد بارداری دارید، قبل از مصرف دارو با پزشک و یا دکتر داروساز مشورت کنید. مصرف قطره خوراکی ایموپرت در طی دوران بارداری توصیه نمی شود. این دارو نباید در دوران شیردهی مصرف شود. مطالعه ای در مورد اثر این دارو بر باروری انجام نشده است. همانند سایر داروها، قطره خوراکی ایموپرت نیز می تواند منجر به ایجاد عوارض جانبی شود. اگر چه این عوارض در همه افراد بروز نخواهد کرد. مشکلات و اختلالات گوارشی غیر شایع است. واکنش های حساسیتی (مانند بثورات جلدی و کهیر) ممکن است رخ دهد. تخمین تکرار و تناوب این عارضه براساس داده های موجود امکانپذیر نیست. در صورت بروز اولین نشانه های واکنش های حساسیتی، قطره خوراکی ایموپرت نباید مجددا مصرف شود. قطره خوراکی ایموپرت فاقد مقادیر قابل توجه کربوهیدرات می باشد. فاقد گلوتن و لاکتوز می باشد.

Suggested products

محصولات پیشنهادی